2019. május 19., vasárnap

Anyák napja


Múltkor az Anyák napjára készülődve már írtam erről a témáról a Réka Life Coach oldalon. Most, hogy három ünnepségen vagyok túl, ebben a blogban a fotókat helyezem el, de azért néhány gondolatomat itt is megosztom veletek.
Szép lassan megbékéltem azzal, hogy aki sok év otthontanulás után iskolába adja a gyerekét, illetve tanárként kezd el dolgozni egy iskolában, arra olyan dolgok is várnak, amik eddig nem voltak az életében. 
Továbbra sem tartom jónak, hogy az anyák napját az iskolákban ünnepeljék - ennek ellenére nagyon élveztem mindegyik programot. 
Jó volt látni, hogyan titkolóznak, készítettek meglepetésként karkötőt, díszdobozt, és szövött képet. Az osztályközösségeiket összekovácsolta a műsör összeállítása, a sok próba, a közös cél, hogy meglepjék az anyukáikat.
A kicsiknél még persze a dal-vers összeállítás ment, aki viszont akarta, ő maga írta le, miért és hogyan szereti anyukáját. Így aztán mindenki megtudhatta Kincsőtől, hogy szeretem a franciadrazsét, de a gyerekeimet még inkább...
Tündérék már egy dramatikus jelenetbe ágyazták a köszöntést, és sokan saját verssel készültek. Amit Tündér a nagymamájának szavalt, azt például Csillag költötte. Náluk eleve nagyon izgalmasan kezdődött az egész, mert nekünk tilos volt előre bemennünk a terembe. Aztán az egyik lány egyszerre vezetett minket oda, ahol bent mindent virág borított, függönyök behúzva, mécsesek égtek, és nagyon megilletődött volt minden gyerek.
Akadt, aki úgy elsírta magát, hogy el sem tudta mondani a versét, de ez pont így volt szép. Az én szemem is könnyes lett tőle. Ezután fotó-összeállítást vetítettek le az anyukák gyerekkori képeiből, épp az enyém lett a legutolsó. A végén pedig megkóstolhattuk azokat a süteményeket, amiket a gyerekek előző nap készítettek.
Csillagék éneke megríkatott, mert melyik anya ne sírna, mikor a "Mama, kérlek..."-et hallgatja Koncz Zsuzsától? Az egyik tanítványom nagyon meglepődött, hogy sírni látott, pedig előre szóltam nekik, hogy bőgni fogok. Nem tudom, írtam-e már, de én ilyen elérzékenyülős vagyok.
Náluk a nagy szám a film volt, amit az egész csapat együtt forgatott. „Három nap Anya nélkül”. A történet egy lányról szól, akit az anyukája nem akar elengedni egy buliba, ezért megszökik otthonról. A téma persze elgondolkoztató, de sok jelenet nagyon vicces volt. Műbajuszos lány férfiszerepben, fején tornazsák. Diszkó a „Sexy and I know it”-re. Csillag megnyilvánulásai a periódusos rendszerről. Még két tanáruk is szerepet vállalt benne.
Egyszóval: szép volt, jó volt. Túlvagyunk az anyák napi időszakon, nemsokára jön a gyereknap, majd rögtön utána a Várjátékok!

2019. május

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése