2022. augusztus 21., vasárnap

Kertecske, házacska

Mindig azt írom, hogy a kert idén tök béna, mert a termés egy részét tönkretette a jég, a másikat az aszály. De aztán körbejárok, és rájövök, hogy sok olyan szépség-jóság van itt, amit igenis értékelnem kell. Gyógy- és fűszernövényekről, ágyásbéli és cserepes virágokról, zöldségekről és a ház belső átalakításáról hoztam most nektek fotókat. 

Folyamatosan gyűjtöm a gyógy- és fűszernövényeket, levendulát, mentát, citromfüvet, oregánót...
Kint száradnak a régi kék fogason...
...illetve bent a barna tálason. Itt zeller és zsálya is lóg most. 
Vörös rózsa
Virágoskert 1. távolabbról
Virágoskert 1. közelebbről
Büdöske
Krizantém
Virágoskert 2. távolabból
Virágoskert 2. közelebbről
Rozmaring
Pici csípőspaprika
Kaptam Györgyitől aloét és anyósnyelvet
Cserépbe ültetve a teraszt díszítik
Kaptam cukkinit és koktélparadicsomot Barbitól
A cukkiniből készült finomság és ment a fagyasztóba is
A nyár édes finomsága a görögdinnye (a kreatív lányaim alagutakat fúrtak bele)
A tavaly lefagyasztott gyümölcsökből készül a finom süti, ez itt épp túrós, hamis "ananásszal" azaz cukkinivel
Terasz távolabbról
Terasz közelebbről
Muskátli 1.
Muskátli 2.
Kövirózsa
Petúnia
Díszcsalán
Begónia
Vadvirágok kint a teraszon
Vadvirágok bent az étkezőben
Vettem egy új matracot a majdnem új ágyba. Ezzel elkezdődött a tetőtér átalakítása.
Már némileg Réka ízlése szerint berendezve, de még Kincső holmijaival. Hétköznap én fogok itt aludni, hétvégén a lányom. 

2022. augusztus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése