2022. január 1., szombat

Year Compass - Évtervező


A 2021-es év értékelésének végén azt írtam, hogy 2022-re direkt nem tervezek semmi komkrétat, mert amit egy éve terveztem, annak se jött be a fele sem, akkor meg minek? Aztán tegnap voltam egy szilveszteri összejövetelen, ahol többször is elhangzott a tudatos teremtés, valamint megkaptam digitálisan egy Year Compass-t, azaz egyfajta évértékelőt-évtervezőt.

Arra az elhatározásra jutottam, hogy valamilyen szinten mégiscsak értékelem az előző évet, és készítek egyvázlatos elképzelést a mostaniról. De! Ezt most nem osztom meg veletek! A türelmen kívül ezt is meg kell tanulnom, hogy oké, blogot írok, fotókat osztok meg, bele láttok az életembe, életünkbe, de vannak dolgok, amiket egyszerűen magamnak vagy egy szűk körnek kell megőriznem.


Most ez is egy ilyen lesz, de hogy mégse hagyjalak titeket ki a jóból, vázlatosan megírom nektek, mi is ennek a Year Compass-nak a lényege, aztán akinek kedve van, megcsinálhatja magának. Sőt, akinek ahhoz van kedve, megírhatja kommentben, neki hogy sikerült.

Íme:

Az elmúlt év értékelése az alábbi szempontok szerint:

- Magánélet, párkapcsolat, család:

- Munka, tanulás, karrier:

- Emberi kapcsolatok, barátok, közösség:

- Hobbi, szabadidő, kreativitás:

- Egészség, erő:

- Lelki élet, önismeret:

- Mindennapi szokások:

- Mit tettem a jövőért, egy szebb holnapért:


2021:

- Milyen fontos dolgok történtek?

- Mik voltak a legszebb pillanatok?

Leg-ek:

- Legbölcsebb döntés, amit hoztam:

- Legnagyobb lecke, amit megtanultam:

- Legnagyobb kockázat, amit vállaltam:

- Legnagyobb meglepetés, ami ért:

- Legnagyobb dolog, amit másokért tettem:

- Legnagyobb dolog, amit befejeztem:


Fejezd be az alábbi mondatokat!

- Amire a legbüszkébb vagyok:

- Három ember, aki nagy hatással volt rám:

- Három ember, akire én nagy hatással voltam:

- Amit nem sikerült befejeznem:

- Legjobb dolog, amit felfedeztem magamban:

- Amiért leginkább hálás vagyok:

Hármasok

- Három legnagyobb siker, teljesítmény:

- Mit tettem én ezekért az eredményekért:

- Kik segítettek benne:

- Három legnagyobb kihívás:

- Kik segítettek ezek legyőzésében:

- Mit tanultam közben magamról:

- Haragszom-e valakire valamiért:

- Miért kellene megbocsátanom:

- Miket kell elengednem:

- 2021 három kulcsszava:

- 2021-ről szóló film v. könyv címe:

Ezzel le lehet zárni az előző évet, 2021-et. Jöjjön hát az új, a mostani: 2022!


Milyen lesz 2022 ideális esetben?

Céljaim:

- Magánélet, párkapcsolat, család:

- Munka, tanulás, karrier:

- Emberi kapcsolatok, barátok, közösség:

- Hobbi, szabadidő, kreativitás:

- Egészség, erő:

- Lelki élet, önismeret:

- Mindennapi szokások:

- Mit tettem a jövőért, egy szebb holnapért:

Fejezd be a mondatokat:

- Nem halogatom tovább, hogy…

- Ebből merítek a legtöbb erőt:

- Akkor leszek a legbátrabb, amikor…

- Azt tanácsolom magamnak, hogy…

- Azért lesz különleges az év, mert…


Három dolog…

- Amit magamban fogok szeretni:

- Amit el fogok engedni:

- Amit el fogok érni:  

- Akikre fogok tudni támaszkodni:

- Amiket fel fogok fedezni:

- Amikre nemet fogok mondani:

- Amikkel otthonossá teszem a környezetem:

- Amiket minden reggel meg fogok csinálni:

- Amikkel kényeztetni fogom a testem:

- Ahová el fogok látogatni:

- Ahogyan a szeretteimhez fogok kapcsolódni:

- Amikkel megajándékozom magamat:

2022:

Egyetlen szó a következő évre:

Titkos kívánságom:

Amire most döbbentem rá, az az, hogy 2022 a Tigris Éve! És hogy miért örülök ennek annyira? Hát azért, mert én is a Tigris Évében születtem, méghozzá 1974-ben. Utoljára 2010-ben volt ilyen, akkor szültem legkisebb csemetémet, Kincsőt. Most pedig 12 év eltelt, és megint végre, szó szerint elememben érezhetem magamat.

Eddig azt hittem, ezzel a sok páros számmal nem tudok majd mit kezdeni, hogy 2022 meg 48 (ennyi leszek idén), mert nekem úgy általában a páratlan számok a kedvenceim, pl. 7 vagy 3, de ezeken felül a 12 is, és most egy 12 éves ciklus végére értünk, új kezdődik. Egész felvillanyozott a tudat, hogy itt a Tigris Éve.

Hú, de kíváncsian várom! A tegnapi szilveszteri összejövetelen sokak szájából elhangzott, hogy ellentmondásos volt 2021, hullámzó, jó is volt, meg rossz is, többek szerint konkrétan nagyon szar. De valahogy az volt az egybehangzó vélemény, hogy 2022 egész biztosan szuper lesz.

Kívánok hát minden Kedves Olvasómnak Boldog Új Esztendőt! Azaz, ahogyan azt nemrégiben olvastam: ne az év legyen boldog, hanem Ti Magatok!!!

2022. január (idei első bejegyzés, wow!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése