2023. június 14., szerda

I like to move it!

A mozgás már egy jó ideje a lételemem, ezt sokan tudjátok. A hét első három napjában bőven volt benne részem/részünk. Most egy képes beszámoló következik az iskolai kirándulásról, az Egymillió lépésről, a sportnapról és Pilisről. Először is a hétfői Hesz-es túráról:

Az iskola előtt gyülekeztünk 8.30-kor.
8.45-kor indultunk útnak Újtelken.
A nyolcadikosok a kék-en.
A hetedikesek a kék-en.
Egy ideig együtt haladt az egész iskola, itt kettévált utunk. Az alsósok Berkenye felé mentek tovább.
Mi a hegy felé vettük az irányt.
A mező után az erdőben haladtunk tovább.
Felértünk a Nagy Kő-hegyre.
A Lokó-pihenőnél, minő meglepetés, pihentünk.
Másfél óra alatt értünk fel a csúcsra.
Szépséges látvány tárult elénk: Szokolya, Dunakanyar, Visegrád.
Visszafele menet, a kis piros síneinél.
Megpillantottuk a falunkat és a Börzsöny hegyeit.
A nógrádi vár. Hazaértünk.
Véget ért az Egymillió lépés kihívás! Itt a ténylegesen megtett lépéseket, illetve a lépéseknek átváltott sportokat, mozgásokat számolták. 1.133.926 "lépést" tettem meg 11 hét alatt, hetente átlag 103.084-et, naponta 14.726-ot.
Kis iskolánk az 522. helyen végzett.
A megyében hetedikek lettünk.
35.000.108 lépést, azaz 24.500 km-t tettünk meg, ami 9 és fél Kék-körnek felel meg. Sajnos nem nyertünk a sorsoláson. 
A mi osztályunk vett részt a 2. legkisebb létszámmal, mégis 3. helyezettek lettünk, a felsőben pedig az elsők.
Itt látható a nyolcadik osztály résztvevőinek listája és teljesítménye. Dávid az első, utána én következek a hivatalosan beszámított lépésekkel.
Az összes résztvevő közül a 8073. lettem.
A nem szervátültetettek között a 7557.
A korosztályomban a 2456.
A korosztályos nők között az 1422.
A megyében a 12. 40-es nő.
A faluban pedig ebben a korosztályban és nemben az első!
A mai sportnapon az ötödikesek a hatodikosokkal, a hetedikesek a nyolcadikosokkal mérkőztek meg több labdajátékban.
A vegyes csapatok kézilabdáztak és fociztak.
A rendszeres kosáredzések megkoronázása volt a tanár-diák meccs.
Barbival, Dórival, Annamarival, Petivel és Mátéval álltunk ki a nyolcadikosok csapata ellen.
Bemelegítéssel kezdtük.
Kosárra is dobálgattunk a meccs előtt.
A nekünk szurkoló cuki alsósoknak passzolgattam a labdát.
Feldobták a labdát, elkezdődött a meccs.
Támadás...
Védekezés...
A vicc az egészben, hogy nem tudjuk, ki is nyert végül, annyira félreszámolták a pontjainkat. A lényeg: egy pörgős, jó hangulatú meccs volt a végzősökkel és kollégákkal.
Ma Pilisszentkereszten (is) jártam.
Szép fa- és kőházakat láttam.
Távolban pedig a Pilis hegyeit.
Sétáltam egy jót a faluban. Belefért egy fagyi is.
A Duna egyik partjáról a másikra utaztam, délután már Verőcén pizzáztam. Nagyon kellemesen éreztem magam!
A következő három nap háromféle búcsúzásról fog szólni. Csütörtök: tanárbúcsúztató, péntek: Kende ballagása, szombat: nógrádi ballagás és évzáró. 

2023. június

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése